Poli kuulumiset smile

Olin ensin sydänkäyrällä n 15min. Vauva sillon nukkui joten käyrä oli vähän liian tasaista. syke n 130.
Sen jälkeen ultraan (joku kandi se tais olla) ja vauvan koko on nyt n 2,9kg eli ei mikään jätti todellakaan tulossa. Diabeteslääkärikin tuli samaan aikaan siihen ultra huoneeseen ja sokerit oli niin hyvässä kuosissa että ei diabetes polille tarvii enää mennä jos pysyvät loppuajan hyvinä. Jos alkavat heitellä niin saan toki ajan sinne.

Vauva voi mahassa niin hyvin että mun ei kuulema tarvii enää mennä polille ollenkaan. Eli vain jos neuvola sitten lähettää mut sinne. Seuraava mahdollinen poli käynti onkin varmaan sitten 41+3 kun on eka yliaika kontrolli Laughing

Aika jännä mun mielestä on se että eivät seuraa enää polilla. Kuulema vain jos insuliineja olis pitäny reilusti vähentää niin sitten olis vielä ultrailtu tms. Mutta kun sitä aamuannosta vähennettiin vaan 6yksiköstä neljään niin se ei ole merkittävä vähennys. Näin ollen mun ei kuulema tarvii sinne mennä, koska vauva ei ole iso. Toisaalta ihanaa että se polilla ravaaminen on nyt loppu. Toivon kovasti ettei sinne tarviis mennä missää merkeissä vaan voisin marssia suoraan synnyttämään kun se aika tulee. Mulla vaan on tunne että ei tääkään täältä mihinkään omin voimin ole tulossa (miks muka kuudes tekis poikkeuksen ku ei edellisetkään ole ees ollu lähelläkään syntymistä...)ja joudun vielä sinne yliaika kontrolliin. BLaah Rolling Eyes

Mut nyt nautitaan näistä viimeisistä viikoista ja verkkaisesta menosta sekä kesästä joka nyt kylmänä ja sateisena ei oikee ole kesältä juuri tuntuntukaan... Rolling Eyes