Kävelin tuolla seesteisessä kesäisessä illassa äsken. Mikään kiire ei haitannut ajatusmaailmaa ja olin lähes euforisessa tilassa  Ihanan lämmin , tuoksui hyvälle, kesälle...Linnut vielä lauloivat ja illan viimeiset auringon säteet kultasivat maisemaa. Mulla oli valtavan hyvä olla. Tosi rauhallinen ja rento olo. Eli ei edelleenkään yhtää viimeisillään oleva olo. Ei mitää hötkyoloa että olis ees kiirettä tai ees että halusin sinne synnyttämään jo. Mä oon henkisesti ajatellu että synnytän elokuussa , jotenki en osaa ees jännittää nyt tässä heinäkuun puolella kun mulla vaan on olo että ei ennen elokuuta edes syytä jänskäillä. Sittenkin vasta joskus kun rv on jotai 39+ voi alkaa pikkuhiljaa miettiä että joskohan jotai kohta tapahtuis...

Nyt mä vaan nautin masukin ihanista liikkeistä jotka on kyllä vähentyneet jonkin verran. Mahtaa olla ahdasta masussa jo..

Löysin nivusistani pikkuisen käden ja sitä eilen silittelin. Pikkuinen sitten sitä heilutteli ja painoi sitä mun kättä vasten <3

Lisäsin yksityiseen blogiini uusia kuvia meidän ulkopuolen rempan edistymisestä. Otan vielä huomenna valmiista osistakin kuvia et saan päivitettettyä tilanteen etenemisen. Lisäks sitä on sit kiva laittaa muutenki päiväkirjaa ylös missä vaiheessa tehtiin mitäkin.
Tässä joka viikkoinen masukuvakin.

1746943.jpg