Kävin tänään opettelemassa homman ja eihän se vaikeata ole. Kaikkein vaikein hetki oli se kun mun piti työntää se neula omaan reiteen, mutta yllätyksekseni en tuntenut koko neulaa. Eli se ei tod satu lainkaan. Huomenna sitten illasta pistän sen insuliinin ennen nukkumaan käymistä ihan sillä annostuksella mitä mulle määrättiin. Tänään laitoin 4 yksikköä kun harjoittelin.

Verensokerit mittaan sit kaksi kertaa viikossa aamulla ja ennen aterioita sekä päivän isoimman aterian jälkeen. Lisäks ensi viikolla labraan verikokeeseen ja torstaina on lääkäri ja ultra. Hui ku mua jännittää että kui paljo se vauva on kahdessa viikossa kasvanut. Jos menee käyrällä niin vauva on joku parin kilon hujakoissa eli aika tarkkaan se 2kg.

Nää sade ilmat väsyttää joten oon nukkunu päiväunia. Tänään en vaan ehdi kun mies vie tytön terapiaan ja sit meille tulee yks seurakunnan täti käymään. Sairaalakassiakin oon alkanu jo miettiä, jos pakkais jotai perustarvikkeita sinne jo valmiiks kuten pesuaineet, hammastahnaa ym. Eihän sitä tiedä jos vaikka sit pitääkin alkaa käynnistellä mikäli vauva meinaa isoksi kasvaa.Mä kyl jotenki toivoisin että ei ole iso ja sitte tietty että annettas mahdollisuus käynnistyä itse.

Onko tätä blogia lukevilla kokemusta raskausdiabeteksen seurannasta etenki jos on insuliinit. Miten usei lopussa pitää juosta polilla ja päästetäänkö raskaus menemään viikoille 42+ niinku mulla aika varmasti menee jos ei käynnistellä aiemmin..

Tänään on 31+0