Eli mulle kaikkein tärkein oli tässä raskaudessa päästä 28+ viikoille kun vauvalla on sillon hyvät mahdollisuudet. Se tavoite tulee tiistaina täyteen. NÄyttää myös kovasti sille että pääsen sinne uuteen ykköstavoitteeseeni eli  40+ viikoille ja saatanpa saada jopa pari viikkoa ekstraa jos ei sitten käynnistellä aiemmin :-)

Oltiin miehn kanssa eilen hienossa ravintolassa syömässä. Kovin Viipo siellä potki koko 2 tuntia ja vielä tunnin senkin jälkeen. Niin kovia ne potkut on jo että ne sattuuu oikeesti. Kunhan kohta kylkiluut alkaa lähestyä niin mun kylkkärit on varmaa muussina. Toistaseks ei vielä yletä niihin.

Ens viikolla ei vielä ole aikoja minnekkään mut sit tän kuun vikalla viikolla on neuvola jossa saan sokerimittarin, mittaan yhden päivän arvot.
Sit kesäkuun puolen välin tienoilla on se ultra jossa koko arvioidaan. En usko että tämä on isompi kuin edellisetkään, tällä tuntuu olevan rutkasti tilaakin tuolla. Joten välttämättä mitää käynnistystä ei tarvita ennenku sitte ku on sen 2vk yli lasketun ajan. Tällähetkellä mä oon henkisesti asennoitunut siihen että 2vk menee yli kuitenkin joten mulle se ei ole mikään yllätys. Toki positiivinen ylläri sekin on jos vauva päättäskin syntyä ihan itse, oliskin mulla ihan eka kerta...Siihen tähdätään!

Tinttu ja Viipo 27+5