Tänään oli polikäynti. Menin ekana ultraan jossa katsottiin napavirtaukset ja paino-arvio. Näillä näkymin vauva painaa nyt n 2,5kg eli lähenee jo keskikäyrää eikä yläkäyrää niinku aiemmin. smile . Ultrassa kaikki ok.

Kävin sitten sen jälkeen diabetes lääkärillä jonka mielestä mun tulee käydä vielä kerran 2vk päästä myös hänen luonaan vaikka siis diabetes hoitaja on lomalla eli tavallaan diabetes poli on kiinni. Lääkäri tekee sen siis omalla ajallaan. Käyn kerran labrassa jollon otetaan pitkä sokeri. Mua alkoi ärsyttää kun se db hoitaja ekana heti sanoi että ei voi antaa mulle aikaa kun poli on kiinni vaikka sanoin lääkärin luvanneen mulle sen silti. Hän sanoi tarkistavansa asian. Kohta hän tulee sanomaan että joo lääkäri tekee sen täysin omalla ajallaan "koska meillä on sillon loma ja silloin kanssa lomaillaan..." Siis hä, mitä se mulle sitä paasaa, enhän mä ole hänen lomaansa ollut estämässä, mä toistin vaan mitä lääkäri oli mulle sanonut. Shocked Ärsyttää tuollainen suhtautuminen potilaisiin kuin he olisivat itse turhaan änkeytymässä hoitajien vaivoiksi Angry Sitä paitsi mä en ole tuolla käyniten yhteydessä yhtäkään kertaa tarvinnut db hoitajaa/tavannut häntä vaan aina asioinut vain lääkärin kanssa. No oli miten oli Rolling Eyes

Lähtiessä vielä mietin että hetkinen entäs se käyrä ja kävin luukulta kysymässä että mites se sydän käyrä? Lääkäri oli sitä mieltä että se otetaan koska olen insuliinihoidolla. Hoitajat sit unohtivat mut ruuhkan takia käyrään ja makasin siinä n 55 min Laughing Sainpahan lukea lehteä ja kuunnella ihania sykkeitä samalla Heartvauva

Kaikki siis mallillaan ja nyt vaan päivä kerrallaan. JOs illan arvot alkaa ylittyä enemmänkin nii iltainsuliini siirretään sitten ennen päivällistä pistettäväksi jo...

Löysin kaupungilta ihanan vaatekerran mahdollisiksi kotiutumisvaatteiksi ja kirpparilta isommille vaatteita. Löysin myös vanhat vaunut mökille kun sinne ei sitte tarvii aina raahata noita omia mukana vaan säästää vähän vaivaa kun on valmiina jo... Thumbs up
Masu 34+2

34004.jpg


_________________