Eilen illalla olin parvekkeelta hakemassa miehen pukua ja paitaa ku olivat tuulettumassa. Parveke on tyttöjen huoneessa. Lattialla oli laminaatin pala jolla tytöt oli leikkineet enkä mä tietty huomannu sitä hämärässä kun on samaa laminaattia millä lattia on tehty. Astuin toisella jalalla sen päälle ja se lähti liukumaan. Mulla revähti häpyliitos ...
Seisoin varmaa kymmenkunta minuuttia kauheessa tuskassa ja mietin miten pääsen liikkumaan. Hitaasti ja kömpelösti jalkoja lattiaa pitkin vetäen sit siirryin alakertaan. Kipu oli illan kova liikkuessa, jalkoja levittäessä ym joten sänkyyn meno, kyljen kääntö ym oli tosi vaikeeta. Portaissa ravaaminen vessareissuilla oli täyttä tuskaa...Nelinkontin ne portaat sit meninkin...
Nyt on niin kipee et kävely on lähes mahdotonta ja vain seiniä pitkin onnistuupi. Soittein neuvolaan ja pyysin kyynärsauvoja, mies lähti niitä nyt hakemaan. Eli hoitona on lepo+Panadol ja liikkumisen avuksi sain noi sauvat. Toivotaan et paris päiväs alkas jo helpottaa tuo. Kohta on hautajaisiin lähtö
Rolling Eyes
Muoks*
Niin mä en muistanutkaan tänne kirjoittaa että mun jo pitkään sairastanut mummoni nukahti pois vajaa 2vk sitten.
Eilen supisteli vähän väliä koko illan, mut oli selkeitä harkkareita..
Yöllä oli yks aivan kauhean kipeä polttava kipu/supistus. Muuten supparit loppu sillo illalla, tosin ei niissä kunnon potkua ees ollutkaan...