Luulin etten stressaa tuota kohdunkaula juttua, mutta niin se vaan on kummitellut mielessä.Mä vielä etsin kolmosen aikaisen neuvolakortin koska muistin hänen odotuksessaan myös otetun tuon mitan. Kanavaa oli tuollon 21+viikoilla yli 6cm kaiken kaikkiaan...Ja nyt sitte 16+ vaan 3,7cm..
Nyt mä sit pelkään ennenaikaista synnytystä ja sitä verenvuotoa..

Mikä odotusaika, ei yhtään onnellista rauhallista seesteistä odotuspäivää vain pelkkää pelkoa, huolta ja murhetta. Onnen hetkiä ovat ne kun kotidoppleriin kuuluvat ihanat vahvat sydämen lyönnit tai kun tunnen pienen heittävän kuperkeikkaa mahassani, potkivan maha nahkaani ...Mun oma pieni rakas josta en voi enää luopua...

Mä todella tällä kertaa onnellisena synnytän sillä 43++++ viikoilla vaikka avotarjonnassa reilu nelikilosen jos vaan pääsen sinne asti..

Muistuttakaahan mua tästä sitte elokuulla...