Koko ajan mittaukset siis; paastot; to6,1/pe6,3/la5,8/su 5,9
(näytti eka et 7,mut siin se reika tyrehty heti niin et ei tullu eka riittavasti,sit puristelin lisaa niin tuli 7, otin uudel liuskal samast reiasta nii tuli 9,sit vaihdoin katta ni tuli kunnon reiasta sit 2 kertaa perakkai tuo 5,9)
1,5-2h arvot to 4,9/pe7/la 12,3/su 8,2.
Soitin muute paikallisee terv palveluu ku ne liuskat koppu mun mittailu sekoilun jalkee et mista sais niita, esim apteekista tms. Tympeen kuuloinen vanhempi nainen kommentoi samalla noi arvot olevan normaaleita. Miks niitä raja-arvoja annetaa jos mun arvot rajatki ylittavinä muka on normaalit?Tai sit ne ei tuolla ensineuvossa tiedä ollenkaa mikä on raskausdiabetes saati niillä ole hajuakaan niistä raja arvoista. Kai se halus tietää että onko ne hälyttävän korkeita ettei mun tarvii päivystykseen mennä. Mut kuitenki se oli sitä mieltä etten mä tarvii koko liuskoja koska saan huomenna niitä jos mä kuvittelen nitä tarviivani...
Huomenna terkka soitteleekin sitte mulle jo noista arvoista.
Mietinhän mä sitäkin et jos oon mitannu jotenki väärin, et jos ei kuulukkaa ottaa heti ekasta tipasta se näyte vaan pyynkiä se eka pois ja ottaa vasta toisesta pisarasta, mut sitä sormea tulis kyl sitte lypsettyä ja jostai luin että sekin voi antaa vääriä arvoja jos sitä sormea pitää kovin lypsää, vai oliks se vaan hb mittauksessa?? Mietin että onko mittari jotenki rikki, mut miehen paaston se näytti kyllä varmaan ihan oikein sillä miehellä oli 4,9 enkä usko että se olis voinu olla sillee et mittari näyttäs liian korkeita arvoja sillä miehellä olis ollu sit tosi matalat sokerit...
No terkka soittaa huomenna noista arvoista sitte. Eli kun mä raportoin ne sille niin terkkari sitte konsultoi äippäpolia..
Jos jollai on Mikkelin seudulta kokemusta RADIn hoidosta niin kertokaahan kokemuksianne!!!!