Aamuyöstä heräilin taas kiputuntemuksiin ja supistuksiin. Aamu seitsemältä tuli kipeä supistus jonka jälkeen alkoi mieletön polte alamahassa. Kipu oli kuin todella todella kovaa kuukautiskipua ja sen kipupiste oli kohdunsivussa alamahalla. Menin vessaan paniikissa, kipu vaan jatkuu polttavana ja todella kovana. Sen aikana ei voinut suorassa seisoa. Aloin tärisemään ja suoli tyhjeni vauhdilla.
Kipu ei loppunut vaan jatkui aina vaan samanlaisena.
Päätin mennä kuumaan suihkuun, siellä seisoin palelin ja hieroin mahaani. Kipu jäi sinne. Mutta se kesti , kesti ja kesti eikä loppunut ollenkaan. Sen kesto oli jotain vartin luokkaa vähintään ja sen aikana ei voinut tosiaan seisoa tai mitään..
Nyt jatkuu pieni jomottelu tuolla alamahan sivussa Shocked ei kuitenkaan supistele.

Vauski on vähentänyt liikkeitään myös. Se 10 tulee kyllä vuorokaudessa mutta ovat kyllä vaisuja Rolling Eyes

Mies menee yövuroon, toivon mukaa nää kovat kivut ei avaa kohdunsuuta siten että mä sit yksin lasten kans yöllä syöksysynnytän tän vauvan vessan lattialle

Nyt on ihan väsynyt ja tärisevä olo mutta ei supistele eikä kyllä enää sitä kovaa kipua. Ainoastaan se aavistus kivusta tuolla alamahalla...

Muoks*Lisäystä
Soittelin neuvolaan.
Kohta meen käymään lääkärissä tuos omas terppakeskukses. Sen verran pelästytti tuo kauhea kipu. Jos ees sais tietää onko alakerrassa tapahtunut yhtää mitää. Jos on samat 2cm kaulaa pehmeä ja suljettu kuin viimeks lääkärissä niin sit mä en kyl ala mitää!!!!!Limatulpan riekaleita kuitenkin jo vissii pari viikkoa tullu sillo tällö. Mulla on muute irronnu se tulppa aina samal taval.
Tuntuu painetta virtsaputkella ja rakossa, vauva välillä kieräyttää päätään siellä ja sillo vihlasee. Taitaa olla jo tosi alhaalla tää meidän juniori. Pylly on tuossa navan kohdalla ja jalat mun oikeaan kylkeen päin. Viikko vielä laskettuun aikaan, mut sit voi tosiaa mennä parikin viikkoa vielä siitä jos mun kroppa nyt osottaa taas kerran että suppailuista ja kivuista huolimatta se ei osaa käynnistää synnytystä itse..Huoks! Ihmetyttää vaan ku on toi insuliini edelleen käytössä etten mä pääse ees lasketussa ajassa kontrolliin sairaalaan. Katsoin meinaa että yliaika kontrolliin pääseminen kun on kii miehen työvuoroista niin mä en tod pääse ees polille ku vasta kun se 42 on lähes täys..Ahdistaa et onko vauval sit kaikki kunnos ja miten mä ite jaksan kun kaikki yöt on yhtä kipuihin heräilyä.Alan olemaa jo todella väsy, ku päikkäreidenkin aikaan supistaa ja kipuileepi...Huokaus!

Kiitos Sanna ja Äitix6
Kiitokset myös aiempaan kirjoitukseen viestiä jättäneille!