Joo noista smart duoista tosiaan puuttuu se isompi pussimainen osa kuomujen alta, eli se tavallaan on sellainen että siellä on kyllä kangas mutta se on sillee kireesti siinä selkänojan takana heti kun on alimmassa asennossaan. Eli sitä kuomua ei voi sitten heilautta eteenpäin et toimis aurinkosuojana tai tuulta vastaan..Mut ei se selkänoja ihan tyhjänpäälläkään ole. Kuvista löyty et aika hölmönnäköinenkin se on ilman sitä jatkopalaa..Vaunuina varmaan toimivat ihan ok! Mut en viitii olla kokoajan vaihtamassa. Ihmiset vaan myy noita emmaljungia älyttömän kalliilla siis käytettyinäkin. Ymmärrän että hinta on kallis jos vaunut on n pari vuotta vanhat, mutta kun 7 vuotta vanhoistakin yhdistelmistä joissa on juuri ja juuri ne ilmakumit ja säädettävä aisa, pyydetään lähes 400e tai jopa yli, ei mee mun jakeluun. Ei noissa nykyisissä vaunuissa niin hyvin mun mielestä arvo pysy että niistä vois enää niin paljoa pyytä. Sanoisin että mä en maksa yli 300e enää yli 3v vanhoista vaunuista tai sitte ne saa olla tosi paljoilla lisävarusteilla ja tosi tosi vähän käytetyt...

Lisään tähän mun masukuvan jonka mun poika otti: Jotenki ihanan tunnelmallinen...<3


masua.jpg picture by taehtiina

sit perään vielä vaunu juttuja:

Nyt näyttäs siltä että oon sit löytänyt ne meidän vaunut. Aika hinnakkaat, mutta edulliset silti kun aattelee että ne ovat vain kolme vuotta vanhat. Okei mä sit vähän tuhlasin Embarassed, mut en voinu olla ottamatta
näitä smile . Tosiaan noi on vaunut joita mä oon aina halunnu, noissa on
Mr. GreenHeartratasosassakin se kangaspussukka kuomun takaosassa mikä niistä smart duosta puuttuu. Mukaan tulee hoitolaukku. Voih, mä taidan olla parantumattomasti viininpunais fani RollingLaughing