Mä oon jo alkanut miettiä että millonkohan tää syntyy Think La on maaginen päivä mun synttäripäivä, mä ite oon syntynyt laskettuna päivänä. Mutta mutta, mulla ei ole koskaan synnytys käynnistynyt joten siitä vois päätellä et jos tää käynnistetään niin se tehdää mikäli kaikki on ok vasta 42+ jälkeen eli aika tarkkaa 2vk lan jälkeen. Jossai 27-29.8. Mutta jostai syystä jos tää on kerta meidän viimeinen lapsi , niin se maaginen päivä vois olla 20.8 sillon plussasin meidän ekan ja tokan biologisen yhteisen lapsen(eka lapseni on edellisestä suhteesta), molemmilla la oli huhtikuussa ja joo, miehen lomat on olleet heinäkuussa RollingLaughing . Myös kuopusha sit oli huhtikuinen eli mitäköhän se kertookaan mitä täällä tehdään miehen lomilla kun neljästä kolme on ollut la huhtikuulla Mr. Green ..Nelkkuhan siinä välissä oli kesän lapsi syntyen Juhanin päivänä 21.6 Heart No mä taidan nyt sitte ite kallistua toiveikkaasi siihen 20.8 ihan vaan siksi että se on se meidän maaginen päivä, ympyrä sulkeutuu samalla kun vauvahanat käännetään kiinni Mr. Green
 La on siis 12.8 (sairaala laskee että 13.8, mutta se vaihtelee sit aina sen mukaa mitä tietokone sanoo millonkin eikä siis sillon ku toi määriteltiin otettu sitä karkauspäivää huomioon ollenkaan)

Huomenna sokru rasitus, eli kohta en saa enää syödä, pitäsköhä vetästä jätski ennenku alkaa 12 tunnin paasto Rolling Eyes . Aamusta 7:45 oltava terppakeskuksella ekassa verikokeessa...Neuvola on 10:30 ja sit äkkiä kotii ja lähtö lasten polille tytön tarkastuksiin..(kasvukontrolli+astmakontrolli) Eli neukku kuulumiset vasta iltapäivällä..

Kavaneesta masusta vielä kuvapäivitys..Onkohan tää jotenki tosi korkeella Think

24007.jpg